4080400500 |
L'Educació emocional en la millora de l'aprenentatge |
2018-2019 |
Formació interna de centre. Secundària en general |
|
|
|
17/10/2018 - 30/6/2019 (30 hores) de 12:30h a 14:00h |
|
ESC Pere Calders |
|
pg. Sanllehy, s/n (Polinyà)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Formació i Desenvolupament Professional del Personal
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2018 - 26/09/2018 . Activitat restringida |
|
DATA INICI PROVISIONAL |
| |
Descripció i Metodologia: |
Aquesta formació servirà per tancar els projectes que es van iniciar els 2 cursos anteriors sobre expressió escrita i avaluació.
En diferents cicles pedagògics s'aniran elaborant documents de centre que concretaran l'avaluació i el treball de l'expressió escrita al centre.
|
| |
Objectius |
Finalitzar els informes d'avaluació de les famílies adaptats a la nova normativa.
Consensuar acords d'avaluació per nivell, cicle i etapa.
Acordar diferents instruments de recollida de dades que afavoreixen l'atenció a la diversitat.
Finalitzar la planificació d'exp. escrita de centre seguint el criteri de programació per competències.
|
| |
Continguts |
Els continguts es presenten en fases. Aquestes fases estan dissenyades amb unes activitats que pretenen equilibrar la part teòrica i la part pràctica; propicien l'anàlisi i la reflexió del que es planteja en la realitat, així com el context i l'entorn de treball en què cadascú es mou.
- En la fase inicial reflexionarem entorn el que fem d'avaluació competèncial i activitats competencials d'expressió escrita.
- En la fase de planificació plantejarem millores en l'avaluació dins el procés de les activitats d'expressió escrita.
- En la fase de construcció i experimentació dissenyarem una pràctica d'organització i gestió de l'aula aplicant les reflexions de millora en l'avaluació competèncial dins les activitats d'expressió escrita.
- En la fase final avaluarem la formació i arribarem a acords sobre els aspectes a consolidar.
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa. (Nivell 1)
Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa. (Nivells 2 i 3)
Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata, d’acord amb el document de valoració final del centre i l’informe de seguiment dels serveis educatius amb el vistiplau de l’inspector/a del centre.
|
| |
E-mail |
crp-castellar@xtec.cat
|
| |
|
|