Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
4080400500   L'Educació emocional en la millora de l'aprenentatge
2018-2019   Formació interna de centre. Secundària en general
  
   17/10/2018 - 30/6/2019 (30 hores) de 12:30h a 14:00h
   ESC Pere Calders
   pg. Sanllehy, s/n (Polinyà) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei de Formació i Desenvolupament Professional del Personal
  
  
  
Inscripció   12/09/2018 - 26/09/2018 . Activitat restringida
   DATA INICI PROVISIONAL
  
Descripció i   Metodologia:   Aquesta formació servirà per tancar els projectes que es van iniciar els 2 cursos anteriors sobre expressió escrita i avaluació.
En diferents cicles pedagògics s'aniran elaborant documents de centre que concretaran l'avaluació i el treball de l'expressió escrita al centre.
  
Objectius   Finalitzar els informes d'avaluació de les famílies adaptats a la nova normativa.
Consensuar acords d'avaluació per nivell, cicle i etapa.
Acordar diferents instruments de recollida de dades que afavoreixen l'atenció a la diversitat.
Finalitzar la planificació d'exp. escrita de centre seguint el criteri de programació per competències.
  
Continguts   Els continguts es presenten en fases. Aquestes fases estan dissenyades amb unes activitats que pretenen equilibrar la part teòrica i la part pràctica; propicien l'anàlisi i la reflexió del que es planteja en la realitat, així com el context i l'entorn de treball en què cadascú es mou.
- En la fase inicial reflexionarem entorn el que fem d'avaluació competèncial i activitats competencials d'expressió escrita.
- En la fase de planificació plantejarem millores en l'avaluació dins el procés de les activitats d'expressió escrita.
- En la fase de construcció i experimentació dissenyarem una pràctica d'organització i gestió de l'aula aplicant les reflexions de millora en l'avaluació competèncial dins les activitats d'expressió escrita.
- En la fase final avaluarem la formació i arribarem a acords sobre els aspectes a consolidar.
  
Avaluació   Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa. (Nivell 1)
Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa. (Nivells 2 i 3)
Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
  
Requisits de  certificació   Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata, d’acord amb el document de valoració final del centre i l’informe de seguiment dels serveis educatius amb el vistiplau de l’inspector/a del centre.
  
E-mail   crp-castellar@xtec.cat
  
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent